fredag 13. februar 2015

Valentineskort uten mønsterark.

Jada, vi nærmer oss valentinesday med stormskritt! Og som vanlig må det til et lite prosjekt til min kjære samboer. I år har jeg valgt det litt enkelt, men samtidig utfordrende! Vi hadde nemlig en oppgave på scrappetreff i fjor høst (-14), hvor vi skulle skrappe et kort UTEN mønsterark.... skrekk og gru da :D 


Papirposen har blitt svertet med distress vintage photo, og freshet opp litt med modeling paste og stensil fra Memory Box. Har holdt meg til det litt naturlige, så kaffetag utenpå, og primatag inni kortet er valgt for å matche dette. Ellers har jeg brukt sorte dots fra Papirdesign, og blekket en Wycinanka pil sort også. Stempelet er ett av mine alle første innkjøpte stempler! Men husker ikke opphavet til dem. Gjør du? ;)



8 kommentarer:

  1. Kjempefint!😊 God helg og Valentins dag!!

    SvarSlett
  2. Så utrolig stilig !!! Nei, det er jammen meg ikke "mye" man trenger for å lage flotte ting altså :D
    Knallfint ! :D

    SvarSlett
  3. Tusen takk for trivelige kommentarer ^^

    SvarSlett
  4. Utrolig kul, kjempe fint med det hjertet <3

    SvarSlett
  5. Så enkelt og delikat!! Likte så godt hjerte :)

    SvarSlett
  6. Så tøff og kreativ denne var!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.