torsdag 2. april 2015

Project Life bursdagsside


I dag har jeg kost meg med å lage en side fra da minstemann ble ett år. 
I vår familie pleier vi bake en muffins til bursdagsbarnet som han/hun får på senga sammen med pakke på morgenen. Men siden Samuel bare ble ett år, lot jeg være å bake muffins til han. Det syntes eldstemann var alt for galt, så han lagde kake med lys av brødskiva hans. 

Jeg har valgt å holde siden i grønt som hovedfarge. Når jeg scrapper lommescrapping, prøver jeg å lage sidene forholdsvis raske. Jeg pleier derfor som regel å bruke ferdige kort. Jeg liker likevel å gjøre kortene litt til mine egne, slik at det ikke blir helt likt fra side til side. 


Alle kort kommer fra PL themed cards Celebrate. For å få litt ekstra liv i de, har jeg malt med hvit dabber langs kantene, for deretter å bruke to stensiler sammen med to forskjellige modellingpaster over. Dette er en kjapp og enkel måte å gjøre kortene litt mer unike på. Tekststripene er skrevet ut fra datamaskinen. Jeg har også pyntet med litt dotter og en chipboard fra Scrapiniec.



1 kommentar:

  1. Så herlig bursdags-side. Flotte bilder av lykkelige barn. Deilige farger du har brukt.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.