mandag 28. september 2015

Feriemimring


Nå begynner høsten å komme for fullt. Da synes jeg det er flott å kunne scrappe noen bilder fra årets sommerferie for å mimre litt til varmere tider. I dag har jeg laget en ganske enkel LO, med lekre papirer fra Papirdesign. Jeg synes fiskearket var virkelig kult, og passet perfekt i fargene til bildene. Jeg ønsket derfor å beholde mest mulig av mønsteret på arket, og valgte derfor å kjøre en enkel LO uten mye pynt. En kakeserviett, litt halvperler og utklippede ord fra mønsterarkets magebelte utgjør hele LOen, kombinert med en wood veneer tittel og klistremerkestriper.


Produkter brukt:
Ark: PD 15042 Fiskestang, PD 14978 Tiddeligbom
Annet: PD 13817 Kakeserviett 14 cm, PD 14956 Trefigurer - sommer, 
        PD 14939 Klistremerker hverdag, halvperler grå.



5 kommentarer:

  1. Herlig LO og så stilig det ble med mønsterarkene ved siden av, som jo er helt perfekte!

    SvarSlett
  2. Elegant og flott Lo av en stolt fisker.

    SvarSlett
  3. Love this simple LO. Great use of the ripped edges. Hugz

    SvarSlett
  4. Kjempetøff LO ! Jeg elsker jo å scrappe feriebilder og nå som Daniel er blitt så stor, så blir det ferre og ferre bilder av han og desto flere feriebilder :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.