mandag 14. september 2015

LO i rosa og grått

Jeg har en god stund følt at jeg har kjørt meg litt fast på LO-fronten. Jeg har brukt mye papir fra de samme produsentene og hatt lite variasjon i farger.  Til slutt følte jeg at jeg havnet i en slags "sperre", som jeg bare måtte komme over...

Jeg fant derfor frem helt andre papirer enn de jeg pleier å bruke, og endte opp med kombinasjonen grått og knallrosa.  Da jeg først kom i gang, gjorde LO-en seg nesten selv, og jeg elsker hvordan fargene ble sammen.  

I tillegg til mønsterpapir fra ulike produsenter, har jeg brukt osteklut og kakeservietter fra Papirdesign. Jeg har pyntet med søte små blomster fra I am Roses, halvperler fra Staz og looms/små strikker. Staz og looms/strikker forhandles via Global Hobby og Kunst.

Strikkene har jeg valgt å pynte med fordi LO-en handler om jenta mi, som ikke vil ha strikk i håret.  "Super Jenta" er et stempel fra Papirdesign, det samme er de rosa klistremerkebokstavene jeg har brukt i tittelen.


Håper du lar deg inspirere til å være kreativ med farger og papir.

5 kommentarer:

  1. Kjempesøt og flott LO med en herlig billedserie :D

    SvarSlett
  2. I think grey is a very under rated colour. Looks lovely with the pink. Hugz

    SvarSlett
  3. I love the color combination and super sweet photos. Great job.

    SvarSlett
  4. Herlig LO :) Stilig med det røffe bakgrunnsarket til søte bilder og detaljer i rosa.

    SvarSlett
  5. Flott Lo. Fint med den rosa sjablongen du har brukt log det med strikkene gjordet lo en veldig personlig, nydelig jente osgå :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.