tirsdag 15. september 2015

You rock!

I dag vil jeg vise frem et litt rocka og røft kort til en ungdom. Det er i 6x6 format.
Jeg har brukt kraft-kartong som base, men har brukt like store biter mønsterark på forsiden slik at den ikke synes. Alle mønsterark er fra Papirdesign. Oppå bakgrunnsarket har jeg limt negativen til et brett med chipboard-pynt. For å røffe det opp litt har jeg brukt Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargene lys grå og hvit sammen med en sjablong, samt litt gesso og mist smurt litt tilfeldig her og der.


Bak motivet har jeg brukt et splætte-stempel fra Kreativ Hobby og embosset i svart. Jeg har også brukt tre forskjellige washi-tape. Pyntet med diverse metall og dotter fra Papirdesign. Tekststripen er klistremerke fra Papirdesign, og "you rock" er chipboard fra Sprapiniec som jeg har farget med Promarker tusj. Egentlig sto det "you rock my world", men jeg har klippet bort litt av teksten da jeg ikke syntes den passet til kortet og anledningen.


Innsiden av kortet. Pyntet med mønsterark, washi og chipboard oppe og nede. Langs sidene har jeg strøket litt mist med røret som er nedi flasken.


Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. I love the decorations and lovely image.

    SvarSlett
  2. Så stilig og tøft !! Kult papir og tøffe detaljer. Likte veldig godt innsiden din også :D

    SvarSlett
  3. Så tøft guttekort! Her var det mange spennande detaljer.

    SvarSlett
  4. Wow, that is so cool. Love the colours and texture. Hugz

    SvarSlett
  5. Kjempe stilig kort. Digget motivet, noe med stemningen i dag. Kule papirer og detaljer :)

    SvarSlett
  6. Tøft! Utrolig kult kort. Stilig bruk av Sjablong. Jeg er ikke den som pynter innsider så mye så innsiden din digger jeg!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.