lørdag 12. september 2015

Staffelikommode til brudepar

Jeg har laget en staffelikommode med tilhørende kort som jeg gjerne vil vise frem i dag.

Jeg har fulgt DENNE malen som Elin har laget, men jeg har unnlatt å lage lomme til tag da jeg har kort nedi skuffen i stedet.


Mønsterarkene er alle fra Papirdesign. Kjolen, jakken og ringene er 3D-klistremerker. Bak motivet har jeg festet litt osteklut og en ramme fra Wycinanka. Teksten er også fra Wycinanka.


Nedi skuffen har jeg plass til kort og evt. en liten gave.


I bunnen av skuffen har jeg også pyntet med chipboard.


Et veldig enkelt kort. Punchet hjertekant oppe og nede med Martha Stewart punch. Også her er det chipboard fra Wycinanka. Chipboardhjertet er farget med glimmer mist og paret er satt på 3D-puter. Bak har jeg festet osteklut og en hjerteformet kakeserviett.


Ønsker dere en kreativ dag!

6 kommentarer:

  1. wow....så lekkert og stilig :D Så mange herlige detaljer....skikkelig fint :D

    SvarSlett
  2. wow....så lekkert og stilig :D Så mange herlige detaljer....skikkelig fint :D

    SvarSlett
  3. Noe så lekkert!!! Denne lukter lifting :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  4. So pretty and I love the drawer. Hugz

    SvarSlett
  5. Nydelig og kreativt bryllupskort :-)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.