onsdag 16. september 2015

Kuleste gutten

Heisann alle sammen :)

Titter innom i dag for å dele en layout i tøffe grå og turkis toner med dere!
To av mine absolutte favoritt farger ♥
Jeg elsker jo å lage kreative bakgrunner til mine layouts, og helt til nå har hvit modeling paste vært et fast innslag. Men plutselig her en dag oppdaget jeg farget Acryl Mousse! Er helt forelsket jeg!
Herligehet så fantastisk! Det er jo som modeling paste bare med farge!
For min del syns jeg det gav prosjektet enda mer dimensjon og et helt annet uttrykk en det hvit modeling paste gjør. Dette er jo en helt ny verden som jeg gleder meg til å utforske! :D


Layouten min er 12x12" og jeg har brukt ulike sjablonger sammen med Aryl Mousse på bakgrunnen min! Moussen er fargesterk og veldig grei i bruk! Global Hobby og Kunst er forhandler for Aryl Mousse fra Marabu som er den Aryl Moussen jeg har brukt til denne layouten. Ellers har jeg forsatt dilla på splæsjer så jeg fant frem mist som matchet fargetonene i Aryl Moussen og splæsjet her og der. 


Til å lage clusteren min har jeg brukt papirer fra blant annet Papirdesign, de har mange stilige ark som passer perfekt til layouts! På bakgrunnen min har jeg også stemplet litt med stempler fra Papirdesign og pyntet med dotter. Chipboarden jeg har brukt er fra Wycinanka og den har jeg malt med Aryl Mousse for at chipboarden skulle passe til resten av layouten. Aryl Moussen gir litt opphøyd effekt :D 


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

5 kommentarer:

  1. Herlig !!! Digger jo stilen din og gutte-scrappingen din :D Flott oppsett, flotte farger og stilig bakgrunn :) Me like ! :D

    SvarSlett
  2. Knallstilig, Kristine :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  3. Look at those two cuties. Lovely LO. Hugz

    SvarSlett
  4. Flott Lo. Med mange fine detaljer og knallbra bilder!

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle sammen :) Dere er gode ♥

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.