mandag 14. mars 2016

Til konfirmanten

Her er årets konfirmasjonskort produksjon allerede i gang!
Det gjelder å begynne tidlig, for er alltid populært med kort til konfirmant.
Egentlig er det en produksjon som foregår hele året rundt! hehe
Noen som kjenner seg igjen? ;)


Kortet mitt måler 5 1/2" x 5 1/2", og basen er kraft kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er alle fra Kort og Godt, og heter Retro gul og Retro stjerne. Stemplet er også fra Kort og Godt, og heter S-171. Det er et av de gamle stemplene, men en stor favoritt her i huset.
Til å feste ark og pynt har jeg brukt lime tape og 3D puter i ulike størrelse og høyde fra Kort og godt.
Dette er lim med god kvalitet, og som limer godt.  


Til pynt har jeg stanset ut noen stjerne med dies fra Sizzix som Global Hobby og Kunst fører. Jeg har stanset ut noen piler i mosegummi og duggdråper fra Staz, begge deler føres av GHK




Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Klem fra

4 kommentarer:

  1. Kjempestilig !!! Det motivet der var jo bare knæsj....og jeg digger gult ! :D

    SvarSlett
  2. Gurimalla, det va kjempefint og stiligt :)

    SvarSlett
  3. Stilig kort i herlige farger.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.