fredag 9. mars 2018

Fire generasjoner LO

Heisann!
I dag vil jeg dele en mixed media LO med dere.

Arkene er alle fra Prima, og jeg har rufset og svertet litt langs kantene.
På bakgrunnen har jeg brukt Marabu Mixed Media Art Sprayer i fargene raspberry, bordeux og gold. Jeg har også brukt diverse stempler, bla. fra Studiolight, før jeg til slutt brukte Marabu akryl mousse over en stensil.


 Bak bildet har jeg bygget opp med lag på lag av blonder, mønsterark/papirpynt, chipboard og finrillet bølgepapp fra Folia. Blomstene jeg har pyntet med er alle fra Prima, de rosa er farget med de samme Marabu Art Sprayene som jeg brukte på bakgrunnen.

Tittelen er skrevet med brune klistremerkebokstaver fra Papirdesign.

Produkter fra Marabu og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en strålende dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.