torsdag 1. mars 2018

Te-kort av papirpose

Heisann!
I dag vil jeg dele et te-kort med dere. 
Litt større papirposer med bunn egner seg ypperlig til å lage te-kort av, for med bunnen brettet inn blir det en fin liten lomme til et par-tre te-poser.

Jeg har brukt en hvit papirpose som base, sammenbrettet måler den ca. 4,5"x4,5". Mønsterarkene jeg har brukt kommer alle fra Studiolight paper pad nr. 49. For å få en litt større kontrast mellom mønsterark og papirposen har jeg brukt brun kraftkartong fra Papicolor som matter.

Som motiv har jeg brukt en stemplet tekst fra Papirdesign. Jeg har  stemplet på tavleklistremerke og embosset i hvitt. Rundt teksten har jeg pyntet med wooden embellishments fra Studiolight sin mixed media serie, blomster fra I Am Roses og perler fra Staz.

 Slik ser innsiden ut. Et skrivefelt på høyre side og en liten lomme til te på venstre side. Også teksten her er et stempel fra Papirdesign.

Produkter fra Studiolight, Papicolor og Staz distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Håper dere får en nydelig dag!

1 kommentar:

  1. Kjempeflott! :)
    Jeg må surre meg til å lage flere slike kort med chalkboard...det er så fint :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.