onsdag 28. februar 2018

Mixed media babykort

Hei alle sammen :)
I dag vil jeg dele et mixed media babykort med dere ♥
Det er ikke så ofte jeg lager mixed media prosjekter lenger, men gud så kjekt det er!
Tror dette er første gang jeg har laget et mixed media prosjekt til baby, men håper dere liker det :) 


Kortet er laget på papirpose hvor jeg har lekt med sjablonger, fargespray og akryl mousse fra Marabu. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign sin serie Velkommen lille venn. Stempel og dies er også fra Papirdesign. Noen av blomstene er fra Iam roses, og noen er fra Magic Monday. Chipboard er fra Wycinanka.  



Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ ♥

Klem fra Kristine 

2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.