mandag 5. februar 2018

Utfordring for februar - hjerter


Tema for månedens ufordring er Hjerter. Februar er ofte preget av kulde, snø og is. Samtidig er det en måned med fokus på kjærlighet, varme og omtanke. Vi ønsker derfor denne gangen å se prosjekter med HJERTER på.

Utfordringen vår har frist den 28.februar 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren Marianne Design Collectable - Karin's bird, hearts & tag og Marianne Design Craftable - Chains (dots & hearts)


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Hva er vel mer forenelig med temaet hjerter, en et bryllupskort? Romantikk i lange baner. Jeg har laget et stort bryllupskort, med matavfallspose som base. Denne har jeg først grunnet med hvit gesso, før jeg valgte nydelige mønsterark fra Papirdesign. Jeg har brukt stempler fra Kort og Godt, og funnet et passende motiv på nett. "hjertelig til lykke" er stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Papirdesign. Blomster fra I Am Roses og Kort og Godt.


Innsiden er pyntet i lik stil som utsiden, med stempeltrykk fra Kort og Godt. Stort og godt skrivefelt, samt åpning bak den hvite borden til å putte inn pengegave eller gavekort.


Jeg har scrappet et bilde fra 2015 av min mann og min sønn. Hjertene jeg har brukt er chipboards fra Scrapiniec. Jeg har farget de med Marabu Art Spray. Arket som er revet opp og ligger bak bildet er fra en blokk fra Studiolight.

Linda:
Jeg har laget et kort med søte glitterhjerter i chipboard fra Papirdesign. Bakgrunnsarket har fått litt Acryl mousse fra Marabu påført med spatel, før jeg har sprutet litt lett med grå Marabu Art Spray. Twine-en kommer fra Kort og Godt. Jeg har i tillegg stemplet med ei lekker stempelplate fra Kort og Godt på fremsiden samt innsiden av kortet. 



Kristine:
Denne gangen har jeg laget en "kjæreste"-layout med masse hjerter på ♥ Februar er tross alt kjærlighetens måned så syns det passet bra ;) Til å lage layouten har jeg brukt akryl mousse fra Marabu på bakgrunnen sammen med sjablonger og fargespray. Før jeg har bygget opp to cluster med mønsterark, kakeservietter og pynt. Noen av blomstene er fra Iam roses og chipboard er fra Scrapiniec.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.