mandag 19. februar 2018

Gaveboks til den kuleste gutten

En av ungene fikk ny hodelykt til jul i fjor, og boksen var så fancy at den måtte jeg jo bare gi nytt liv til.


Jeg har stæsjet den opp med mønsterark, die og stempel fra Kort og Godt.

Valgte rene klare linjer til boksen min, og det ble nesten Clean & Simple ut av det. 


Det ejg likte så godt med denne tomme eballasjen var at det er to rom i boksen når den åpnes: 


Boksen var opprinnelig i svart, rødt og hvitt. Istedet for å forsøke å skjule alle fargene, spilte jeg heller videre på de da jeg valgte ut mønsterarkene: 



I boksen har jeg lagt et par små kule sko, et tørkle, og en leke: 


1 kommentar:

  1. Næh, har du sett noe så flott!! Utrolig fint altså! :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.