onsdag 14. februar 2018

CAS Sjørøverkort


I dag ønsker jeg å dele et sjørøverkort med dere, laget i CAS stil. 
Kortet måler 4x6", og jeg har testet ut pixie powder på bakgrunnen til kortet.
Det er et fargesterkt pulver som blandes ut med vann.
Fargen jeg har brukt heter Golden mint.
Motivet mitt er et stempel fra Magic Monday, og heter Ragnars røvertokt.
Det er en herlig stempelplate som passer perfekt til sjørøverbursdag, for både prinser og prinsesser.
Magic Monday har kule buttons som passer til, og sugerør i alle farger.
Slik som jeg har brukt her på kortet. Enkelt men stilig, syns jeg da ;)

Håper kortet falt i smak, og at du fikk litt inspirasjon.
Takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥ 

Klem fra

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.