tirsdag 13. februar 2018

Kort med Pixie Powder og malingssplætter

Jeg lar meg stadig inspirere av Katrine på Scrappelyst-teamet vårt og da vi nylig hadde treff sammen, endte jeg opp med å lage et kort som er veldig inspirert av henne. Det ble nok såpass inspirert at det ble en mer eller mindre kopi. Gøy og inspirerende var det uansett å lage.

På kortene har jeg brukt Cosmic Shimmer Pixie Powder på bakgrunnen. 

Sugerørene og buttonen på dette kortet er fra Magic Monday. Bærene er fra Kort og Godt. Etter kortet var ferdig har jeg splættet med sort maling. 



På dette kortet har jeg valgt dusere toner. Jeg har pyntet med bær fra Kort og Godt og blomster fra I am Roses. De utstansede grenene er stanset ut i glitterkartong fra en die fra Papirdesign. Også her har jeg splættet med sort maling til slutt.


Pixie Powder distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Kult! Jeg digger jo slike Mixed Media "light" kortene :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.