søndag 11. februar 2018

Grublis for februar - geometri

Denne måneds grublis er klar. Vi vil se gjentagende geometriske former på ditt prosjekt!
Sirkler, trekanter, firkanter, åttekanter osv. 

Grublisen vår har frist den 6.mars 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Kort og Godt.



Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte premien. 



Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Katrine:
Jeg har laget en layout til inspirasjon denne gangen, og som dere sikkert ser så er det sirkler som går igjen på denne.

Jeg grunnet en kartongrest med gesso og påført Distress Ink Spray lag på lag ved hjelp av emballasjeteknikken. For å stanse ut til sirkler brukte jeg diverse puncher fra 1/2" - 2,5" i størrelse. Deretter stanset jeg ut halvsirkler (pluss/minus) i gullglitterkartong fra Best Creations og limte på. Produkter fra Best Creations distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Kristin:
Jeg har fokus på sirkler i denne oppgaven og på LOen min har jeg brukt sirkeldie fra Papirdesign. De små sorte dotsene er også fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt en sirkel-stensil fra Studiolight.  Bakgrunnen er laget med blå Marabu Art Crayon, blå Cosmic Shimmer Pixie Powder og blå akvarellmaling

Hege:
Jeg har også laget en LO som inspirasjon denne gang, og valgte firkant (kvadrat) som gjentagende geometrisk form.

Bakgrunnen er laget med hvit Akryl Mousse fra Marabu og stensil på kraftfarget kartong fra Papicolor. Kvadratene er stanset ut med en firkantdie i forskjellige mønsterark fra Papirdesign.  Jeg har stemplet små tekster med stempel fra Staz, Papirdesign og Kort og Godt. Litt småpynt fra forskjellige produsenter, blant annet charms fra Global Hobby og Kunst og vokset bomullstråd fra Kort og Godt.

Produkter fra Papicolor, Marabu og Staz forhandles av Global Hobby og Kunst.



Wenche:

.Kvadrater, ovaler og sirkler ble mine geometriske figurer. Ovalen og sirkelrammen er stanset ut med dies fra Kort og Godt.

Mønsterark og stempeltekst er også fra Kort og Godt.





Ann Kristin:
Til denne oppgaven brukte jeg ett mønsterark med trekanter! Og fikk ideen om at bildet også skulle være trekantet, så det sto i stil til arket :) Jeg har brukt svart spray og tømt det utover for å lage store splætter! Jeg har pyntet enkelt med paljetter, stickers og vokset bomullstråd fra  Kort og Godt, som jeg stiftet fast under bildet.



Elin:
Det ble vist sirkler på meg også på denne oppgave! Som flere kanskje vet, fikk vi en sønn i sommer. Her kommer aller første LO med bilde av han på <3 Jeg har brukt hvit kraftkartong fra Papicolor som base, grunnet med clear gesso og limt på sirkler. Etterpå har jeg lagt på farger og skapt dybde med Marabu Mixed Media Art Crayons og Art Sprayer i ulike blåtoner. Ballongene har fått struktur med bl.a glitterpaste fra Creative Expressions, stansede stjerner og highlighter med sakura gel penn i hvit.
Chipboarden har jeg embosset i shabby blue frantage.


Produkter fra Papicolor, Sakura, Creative Expressions og Marabu forhandles via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Flott oppgave!! Her skal jeg tenke litt før jeg setter i gang :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.