lørdag 3. februar 2018

Mixedmedia posekort

Hei alle sammen :)
I dag vil jeg dele et mixed media posekort med dere. 
Håper dere liker det ♥ 

Posekortet måler 5x6", og jeg har hatt det kjekt med sjabloner, maling, stempel, mister og selvfølgelig masse herlig pynt. Sammen med sjablong har jeg brukt acryl paste fra Marabu. Den er min favoritt fordi den flyter ikke utover slik som gjerne gesso gjør. For å få litt farge på kortet har jeg brukt art spray fra Marabu

 Som pynt har jeg brukt kakeserviett, chipboard fra Wycinanka, krystaller fra Papirdesign og blomster fra Iam roses
Produkter fra Marabu forhandles i Norge av Global Hobby og Kunst

Tusen takk for at dere tittet og velkommen tilbake ♥
Håper dere fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Klem fra

1 kommentar:

  1. Utrolig stilig og flott! Herlige farger og supert med den lysekrona :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.