onsdag 21. februar 2018

Hardt arbeid - LO

Hei og hopp!
Etter mange måneder med aller mest fokus på jul, og da spesielt julekort, var det nå veldig deilig å lage en vanlig LO igjen! Jeg har brukt herlige ark fra Papirdesign, fra kolleksjonen På landet. Disse arkene har jeg gjemt en stund, på vent av riktig anleding og nå kom den endelig!

På bakgrunnen har jeg malt med akrylmaling fra Amsterdam i Titanium white, og deretter påført Marabu mixed media art spray i fargen Sunshine Yellow for å ta igjen litt av fargen i bildene. Jeg splættet også litt med sort art spray her og der.
Bak bildene har jeg bygget opp med finrillet bølgepapp fra Folia, tag fra et klesplagg, chipboard og labels.

 I hjørnet av bildet til høyre har jeg stemplet med et stempel fra Papirdesign, fra platen PD 17242 Arbeidskar. Pyntet med sorte enamel dots fra Marianne Design og gule puffy stickers fra Freckled Fawn.

 Tittelen er klistrebokstaver fra Papirdesign.

Produkter fra Amsterdam, Marabu, Folia og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en strålende fin dag!


1 kommentar:

  1. Kjempekul LO! Utrolig tøffe detaljer. Skikkelig flott! :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.