lørdag 10. februar 2018

Verdens beste mor


I morgen er det morsdag.

Jeg har laget en liten gavepakke på bestilling. Oppdraget var å pynte kaffe og sjokolade og slik ble resultatet;



Jeg la sjokolade og kaffe i en cellofanpose og laget en mappe av Papicolor kraft kartong rundt posen.



Diesene jeg har brukt for å lage blondekanten på klaffen er fra settet DF3443 Anja's ornamental. Settet inneholder både dies og embossingfolder. Jeg brukte kun diesene her.

For å holde mappen sammen lagde jeg hull og knytet sammen med lilla vokset bomullstråd fra Kort og Godt

Teksten "Verdens beste" er en chipboard og "mor" er stanset ut med die fra Papirdesign


Mønsterark og motiv er fra Studiolight.

Rammen rundt motivet er stanset ut med dies fra Marianne Design, LR0376 Anja's ovals . 

Blomster fra bla a I am Roses





Baksiden ser slik ut, med en stempeltekst jeg har laget med Imagepak stempelmaskin. For å få brukt hele det lilla mønsterarket, og ikke måtte ta hull på et nytt. lappet jeg litt på baksiden. Stanset ut en bord med die fra Marianne Design, På den måten blir lappingen til en del av pynten.




Produkter fra Studiolight, Papicolor og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.