søndag 25. februar 2018

Sommerfugler stemplet med akvarellmaling

Jeg har laget en serie clean and simple-kort hvor jeg ønsker at hovedfokus skal være på sommerfugl-motivene.



Motivene har jeg laget med stempel fra Marianne Design, MM1614 Tiny's Butterfly - 2. Jeg har brukt akvarellmaling fra Royal Talens, Vang Gogh. Malt med vannpensel fra Sakura på stempelet, og sprayet lett med vann over for å få et enda våtere trykk. Stemplet på akvarellark.

Jeg brukte kun det øverste stempelet i settet når jeg lagde disse kortene.




Kortene er brettet av hvit Papicolor kartong.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studioligt og Creative Expressions.

Klem til deg-teksten er stanset ut med die fra Papirdesign.

Blonden under motivene har jeg stanset ut med die fra Marianne Design, LR0507 Large Lace Border.









Produkter fra Sakura, Royal Talens, Studiolight, Creative Expressions, Papicolor og Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

2 kommentarer:

  1. Så nydelige kort! Enkle utan å bli kjedelige.

    SvarSlett
  2. Næh....sååå kule da :) Me like altså! :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.