tirsdag 27. februar 2018

Splæsj

Det er slik at man ikke alltid er like heldig hver gang man skal prøve ut et nytt produkt. På denne LOen skulle jeg prøve Cosmic Shimmer Pixie Powder for første gang. Jeg klemte litt for mye på flasken og det så "poff" og var pulver over større deler av LOen min enn jeg hadde planlagt. Det ble mye blåfarge, men hell i uhell at jeg skulle scrappe slike splæsje-bilder hvor gris og søl i grunn ville passe veldig bra.

På LOen min har jeg brukt blå Cosmic Shimmer Pixie Powder. På bakgrunnen har jeg også brukt et sirkel-foam stamp fra Studiolight, samt en sirkel-stensil fra Studiolight. Jeg har også brukt Marabu Art Crayons på bakgrunnen. Splættene på LOen er glitterkatong fra Kort og Godt, stanset ut med en Sizzix/Tim Holtz-die






Produkter fra Marabu, Pixie Powder og Studiolight distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.