torsdag 3. januar 2019

#Lovemylife

En fargerikt og sprudlende frøken, krever en fargerik og sprudlende layout! Jeg har scrappet eldstejenta mi på traktortur med morfar i nord. Skikkelig skøy å få sitte på hengeren med høreklokker på, når de skal til skogs å hente ved <3 

Jeg har spilt på fargene i bildet og lekt meg med både Marabu Mixed Media Acryl Paste og Marabu Mixed Media Art Spray. Jeg har laget bakgrunnen med flere ulike strukturer, med stensiler, og dempet den hvite pasten med å spraye med art spray oppå.

#lovemylife var så treffende for uttrykket i bildet. Jeg har farget chipboarden med Amsterdam Acryl maling. De fargerike dotsene er fra Papirdesign. Jeg har også kjøpt meg en rull med netting (våtromsplatetape eller noe slikt), som er så moro å bruke på det meste for tiden.

Til dekor har jeg brukt div papirpynt, samt en hjemmelaget sommerfugl. Om du vil lage slike selv, kan du finne ut hvordan HER. Litt hvit hamp har jeg lagt bak bildet, og alle elementene har 3D foam bak seg, for å skape dimensjon i bildet.


Produkter fra Marabu og Amsterdam føres gjennom Global Hobby og Kunst. Fin din nærmeste forhandler HER.


3 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.