mandag 21. januar 2019

Sabeltann

Jeg har laget en LO med bilde av min sønn tatt foran Sabeltann sin flotte båt. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign som bakgrunnsark. Kartet, roret og skattekisten er chipboards. De er farget med Marabu Art Spray i sort, mørk brun og gull. På bakgrunnen har jeg farget med Amsterdam akrylmaling i fargene Carmine og Yellow Ochre. Bannerene bak bildet er stanset ut av dies fra Papirdesign


Teksten i sirkelen har jeg skrevet med Sakura Pigma Micron-penn. Langs ytterkantene har jeg sydd med symaskin.




Produkter fra Amsterdam og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Herlig! Kult bilde, kule farger...også likte jeg veldig godt de bannerne :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.