lørdag 25. mai 2019

Palmesus i Hellas

Denne LOen har jeg laget helt fra bunnen av på en hvit Papicolor-kartong. Bildet er tatt under palmesuset i Hellas, og jeg hadde lyst til å lage et tropisk preg på denne siden. Det passet da ypperlig å bruke Studiolight sine tropiske stempler, Tropical Jungle, som utgangspunkt.

Blomstene, palmene og den lille apen er stemplet på van Gogh akvarellark og deretter malt med van Gogh akvarellmaling. Jeg lot de tørke skikkelig før jeg klippet de ut.

Bakgrunnen er også splættet og farget med van Gogh akvarellmaling. Bokstavene er stanset ut av et ark hvor jeg hadde farget arket i samme fargetoner. Det samme er ovalen med tekst. Bokstavene er stanset ut med Sizzix-dies.


Dette er stempelplaten jeg har brukt.




Produkter fra Studiolight, Papicolor, van Gogh og Sizzix distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.