lørdag 18. mai 2019

Ballerina (i fjøset)

Noen øyeblikk er bare som skapt for å foreviges, som for eksempel da mellomste jenta i sommer hadde superdilla på ballerina stilen: klær, frisyre, ganglag for det meste dans, og stil. I seg selv er jo dette bare sjarmerende, men da lillemor fant det for godt å gå i hønsefjøset iført ballerinastilen, ja da måtte jeg jo bare knipse :D


Bakgrunnen er grunnet opp med Amsterdam Transparent Gesso før jeg begynte å legge på lag. Først valgte jeg en kontrastfarge til det duse blå-blomstrede arket. Siden bilde mitt hadde et skjær av rosa, ble det naturlig med rosa på bakgrunn også. Jeg har brukt Marabu Mixed Media Art Spray.


Etter spray, brukte jeg et tekststempel for å lage litt liv, her med vannfast stempelpute fra Memento, i fall jeg ville spraye litt mer. Rammene jeg har brukt er opprinnelig mørkebrune chipboards. Men med mitt Amsterdam Akrylmaling (titanium white) ble de lyse. Jeg påførte maling med svamp, da synes jeg den dekker best. 


Til dekor har jeg brukt litt resteark, tykke chipboard dekorer og ferdigkuttede elementer fra prima. Jeg hadde også en sølvkulelenke liggende, som fikk være med å skape kontrast.


Som vanlig har jeg også splattet litt rundt på LOen min med sort Marabu Mixed Media Art Spray. OBS! Det kan være lurt å gjøre dette før pynt og bilde kommer på, så slipper man å ødelegge noe. Evt kan man dekke til bildet/dekor med et annet ark før man griser litt ;)


Produkter fra Amsterdam, Memento og Marabu føres igjennom Global Hobby og Kunst her i Norge. Sjekk gjerne ut deres hjemmeside for å finne din nærmeste forhandler.

http://elinshobbykrok.blogspot.com/

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.