lørdag 11. juli 2020

Hjemmelaget Art Journal - del 4

På side 4 i min hjemmelagede Art Journal, har jeg lekt med litt andre elementer en tidligere.
Jeg har prøvd ut noen nye clear stamps fra Studio Light, samt investert i et nytt lekkert akvarellskrin til samlingen min :D Woops?


Først en liten liste over utstyret jeg har brukt:
Tags (Staz) ca 5x9 cm, i samme fargetone som bakgrunn: Rosa.
* Studio Light akvarell fra "Art by Marlene": Bold and bright.
Marabu Mixed Media Acryl paste + stensil og våtservietter.
* Tekststempel.
* Tekststrimler (maremismallart).


Siden er bygget opp etter standard metode: Først priming med clear gesso. Deretter har jeg revet opp og festet collagepaper med gel medium. Jeg har lekt med hvit gesso, stensil og våtservietter. Motiv i form av malekoster og sommerfugler er stanset på hvitt tissuepaper før jeg fester det på siden med gel medium. Til slutt farger jeg med akvarellfarger. Streker opp litt ekstra med pen for å fremheve motivene ekstra godt.



Art Journaling er så digg fordi det er helt uten grenser. Lek og moro, prøving av diverse teknikker og produkter, med og uten motiv, med eller uten skrift, hvilke farger du måtte ønske.. ja i det hele og det store VELDIG veldig frigjørende :D

Flotte produkter føres via Global Hobby og Kunst. Du kan finne din nærmeste forhandler på deres nettsider.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.