fredag 10. juli 2020

Midtdelte kort



I dag vil jeg vise et par kort med åpning på midten. Jeg har brukt kartong fra Papicolor som base til kortet, og kuttet denne i 10" x 5,5". Deretter har jeg laget scorekant 2,5" inn på begge sider på den lange siden. Deretter har jeg pyntet kortene med ark og motiv. Alle ark jeg har brukt, kommer fra Papirdesigns nye serie "Håpefull".


Det første kortet ble et bursdagskort med akvarellmotiv fra Felicita Design. Motivet er litt skinnende i overflaten, derfor ble bildet litt dårlig. Jeg har brukt en doilie bak motivet, og pyntet med blomster og tekststriper. "Gratulerer" er en die fra Papirdesign, stanset ut i mosgummi. Innsiden er pyntet enkelt med litt mønsterark og stempeltekster fra Papirdesigns stempelplater "Mot" og "Frihet".



Kort nr to ble et konfirmantkort i rosa og dus turkistoner. Her har jeg valgt å bruke et konfirmantark fra Papirdesign, med en diecuttekst som motiv. (Også denne fra Papirdesign). Doilien bak den runde arkbiten kommer også fra Papirdesign. Jeg har pyntet med blomster rundt. Innsiden er enkelt pyntet med en tekst og en utstansetå "konfirmant"-tekst på skrivefeltet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.