onsdag 29. juli 2020

Tags og kort med resteark

Hei og hopp!

Det er ikke til å stikke under en stol at jeg elsker å lage kort og tags av resteark.
Etter å ha laget et par layouter satt jeg igjen med litt diverse smårester som enda gav meg inspirasjon, og da var det bare å slenge seg rundt.

Det første restekortet er et posekort i ca. 4x6 " størrelse. Her brukte jeg de største restene, som alle er fra Papirdesign sin nyeste kolleksjon Håpefull. Teksten og hullmønsteret er begge stanset ut med dies fra Papirdesign, splætten er stanset ut med en Sizzix dies. Twine fra Kort&Godt. Ellers pyntet med enamel dots og labels.
 

 For å lage noen tags med de siste tynne remsene av fotballarket, samt et treverksark, limte jeg de på en litt større restebit fra Studio Light.

 Jeg kuttet remsen i fire biter som ble til tre tags og et minikort - helt supre til klassebursdager!

Jeg har brukt forskjellige dies fra Sizzix og stanset ut i blank sølvkartong. Alle buttons og øvrige tekster er fra Papirdesign. Øvrig pynt er diverse enamel dots.



Ønsker dere en super dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.