søndag 22. september 2024

Brettekort med MC tema til konfirmant

 

 Dette kortet er laget i 15cm*15cm av grønn kartong. Kortet har jeg brettet etter inspirasjon fra nancy.scrapymas. Dette kan kanskje se avansert ut, men er i realiteten meget enkelt. 

Jeg har laget et magebelte til kortet for å holde det godt sammen. 

 Motivene jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 93. Printet på fotopapir og stanset ut med kvadratdies med sømkant fra Papirdesign. Frimerkerammen er stanset ut med die fra Simple and Basic 

Klistremerkene og øvrige dies jeg har benyttet fra Papirdesign.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Kort og Godt. 

Epoxy stickers, samt turkis metallkartong benyttet på "Til Lykke"-teksten er fra Marianne Design.


Når kortet brettes opp så folder det seg ut til totalt 30*30 cm. Et flott format dersom du ønsker et kort med flere bilder, tekster eller skrivefelt. 

Du kan se en filmsnutt på Instagram av kortet mitt. 

Inne i kortet har jeg plassert en lomme i form av en papirpose nederst til venstre, til pengegave.


Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.