onsdag 11. september 2024

Konfirmasjonskort




Jeg digger treverkark, så jeg har sittet og kost med meg å lage kort med treverkark som base. De er så dekorative i seg selv, og med litt maling eller akryl mousse på, så er nesten kortet klart allerede. 
Jeg har brukt motiv fra  WJensenDesign og motivark nr 275. Dette har jeg stanset ut med en liten sirkel, så jeg kun brukte ansiktet på motivet. 


 Jeg har brukt doiliedies og bladdies fra Papirdesign samt tekstklistremerker herfra. I tillegg har jeg brukt litt Art spray fra Marabou i gull, og noen gulldotter fra restelageret.


Inni har jeg brukt et stempel fra Papirdesign på en udstanset runding. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.