søndag 1. september 2024

Utfordring for september - høstfarger

September er her og snart er også høsten her for fullt. Vi vil derfor gjerne se høstfarger denne måneden. Vi gleder oss til mange høstlige prosjekter.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.september 2024 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Papirdesign   


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene: 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har denne gangen laget en side i en av mine Art Journals. Jeg har valgt å lage bakgrunnen med høstfarger som løsning på høst-utfordringen. Jeg har hatt på ulike farger med Marabu maling, og deretter dratt disse sidelengs utover med en spatel. Fargene sklir da litt i hverandre, samtidig som de ikke blandes fullstendig. Jeg lot dette tørke, og pyntet deretter med en utklippet jente og utstanset tekst. Jeg har også tegnet på noen swirler langs kantene. 

Katrine:
Jeg har laget et kort til denne utfordringen. 
Treverk, varm gul-oransje, rødrosa og et hint av grønt.
Mønsterarkene er fra restekassen, stort sett Papirdesign og Studio Light. Motivet er fra W.JensenDesign - motivark nr 134. Klistremerketekster fra Papirdesign. Ellers holdt pynten enkel med enamel dots og utstansede blader.


Linda:

Jeg har laget et konfirmasjonskort i høstlige farger, ispedd gull, som jeg synes passer veldig godt med de varme bruntonene. Motivet kommer fra W.JensenDesign og motivark nr 275. Doiliediesen og tekstklistremerket kommer fra Papirdesign

Wenche:


 Dette kortet er laget i 15cm*15cm av kraft kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 336. Printet på fotopapir og stanset ut og montert på ramme med die fra Marianne Design. 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekstdie og tekstklistremerke fra Papirdesign 

Blå enamel hjerter fra Staz.





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.