fredag 20. september 2024

Konfirmantkort til gutt

 

I dag vil jeg dele et konfirmantkort med dere. 

Kortbasen er ferdigkjøpt, men jeg har kuttet størrelsen ned til 5,5 x 5,5 tommer da det er det formatet jeg trives best med.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign og Studio Light. 

For å skape struktur har jeg brukt stensil fra Tim Holtz sammen med  Akryl Mouse fra Marabu.

Motivet er fra WJensenDesign, motivark nr. 333.


Øvrige produkter jeg har brukt:

 - Dies fra Papirdesign (Konfirmant 7 og Cevron)

- Klistremerkeord fra Papirdesign  

- Ferdigkjøpt tag

- Vokset bomullstråd fra Kort og Godt

- Chipboard fra Wycinanka

Mosegummi

Trestjerner

Div. limprodukter.




Tagen på innsiden av kortet er stanset ut med en dies fra Papirdesign (Tag 2).
Stempeltekstene jeg har brukt inni kortet er også fra Papirdesign ("Solfylt veg" og "Kjære konfirmant").






Ønsker dere en fin dag. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.