fredag 6. september 2024

Konfirmasjonsinvitasjon

Høsten er konfirmasjonstid her vi bor. 


Jeg har laget noen enkle, men dekorative invitasjoner til konfirmasjon, som jeg vil dele her i dag. 

Jeg har brukt naturfarget kartong fra Papicolor som bakgrunn, og laget "spiralblokk-kant" ved hjelp av dies fra Studio Light på ene siden.

Mønsterarkene er fra Papirdesign, det samme er stempelet jeg har brukt.

Konfirmanten er stanset ut i samme kartong som bakgrunnen med dies fra Papirdesign.

Jeg har knyttet en bit hamp rundt kortet øverst.

På baksiden er det god plass til tekst/bilde av konfirmanten eller  det en måtte ønske.

 


Takk for at du titter innom.

Ha en fin dag. 




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.