lørdag 6. august 2016

Herlige deg

Hei hei alle sammen :)

Titter innom i dag for å dele en layout med dere som jeg har laget med de lekre papirene fra 7 Dots studios sin nye serie Fortune Teller ♥ En del av arkene fra serien er i bruntoner og minnet meg litt om sjørøvere og kaptein Sabeltann. Noe som fikk meg til å hente frem bildene fra når vi var i dyreparken for 2 år siden, hvor guttungen hadde fått seg ny kaptein Sabeltann t-skjorte ;)
Guttungen prøvde å se like skummel ut som Sabeltann, men ble heller bare søt og litt morsom♥

 Alle arkene jeg har brukt er fra Fortune teller, og på bakgrunnsarket har jeg brukt ulike medium for å få litt farge og mønster. Først tok jeg et tynt lag med hvit acryl mousse fra Marabu under hvor jeg ville ha bildene mine. Så sprayet jeg med art spray fra Marabu i fargen Caribbean! Det er en utrolig lekker farge ♥ For å få litt mønster brukte jeg ulike sjablonger sammen med den hvite acryl moussen.
Det er jeg liker så godt med Marabu sin acryl mousse er at den tørker relativt fort, den er ordentlig hvit, og den gir fin 3D effekt. Marabu sine produkter blir i Norge forhandlet gjennom Global Hobby og Kunst. 

 Som pynt har jeg brukt klistremerker og papirpynt som hører til arkene i serien Fortune teller. 7 Dots studio har både klistremerker, papirpynt, tags, og ofte sjablonger som hører til i samme serie. Det er veldig kjekt for det gjør at alt passer nydelig sammen ♥ Til denne layouten har jeg brukt klistremerkene "#SDST0042", "#SDST0041" og papirpynten "#SDPE8035".
All chipboarden er fra Scrapiniec :D Jeg bare digger de norske ordene som passer perfekt som titler og små ord på ulike prosjekter. All chipboarden har fått et strøk med maling før jeg har svertet kantene for å få litt samme stil på chipboarden som på arkene. 




♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :)

klem fra

2 kommentarer:

  1. Kjempetøff og flott LO! :D Herlig papir og stilig med det avrevne lag på lag papiret under bildene. Flotte farger også :D

    SvarSlett
  2. Stilig LO i herlige farger.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.