onsdag 31. august 2016

Vente på mamma

Da Scrappelyst hadde scrapetreff i april, fikk jeg en uventet utfordring fra Ann Kristin, Hun hadde stanset ut en lekkert Sissix-doily, men den viste seg å ha bittelitt feil rødfarge til det prosjektet hun holdt på med. Heldigvis hadde jeg rød kartong i akkurat rett fargetone. Som en "takk" fikk jeg denne røde doilyen henne i retur med utfordring om å bruke den til noe. Jeg hadde ingen kartong eller annet som matchet, så jeg måtte være litt ekstra kreativ. Den røde fargen jeg har brukt på trekantene og til å farge sirklene, er derfor mixet sammen selv ved hjalp av hvit Marabu Mousse og rødt blekk. 

Bakgrunnsarket og bokstavene er fra Papirdesign. Stjernene er stanset ut av en die fra Marianne Design. Den fine doilyen fra Ann Kristin er stanset ut av en Sizzix-die. Sirklene over bildet, er en chipboard fra Scrapiniec.






Produkter fra Marabu, Marianne Design og Sizzix forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

HER kan du finne din nærmeste forhandler.


2 kommentarer:

  1. Knallfin!! Det tre-papiret er så lekkert...også var det kjempestilig med innslaget av rødt :) Også så herlig bilde da.....ser han så vidt titter over vinduskarmen....hihi :)

    SvarSlett
  2. Så herlig LO. Flott dokumentasjon av hverdagsøyeblikk som er verdt å huske.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.