fredag 26. august 2016

Sommerlig LO

Hei! Her kommer det en sommerlig LO i dag!

Matildes første bad i Mjøsa i sommer, ble dokumentert med en selfie snap. 

Jeg har falt helt for Marianne Design diesen: Petra's waterlily Jeg syns blomstene var sommerlige og fine. De er kanskje store, men jeg har også brukt den på kort HER

Mønsterarket er fra Websters pages. 


"Strandløve" er chipboard fra Scrapiniec. Jeg har blandet litt rosa i hvit akrylmousse og dabbet på den. Matilde ser mye på my little pony, så derfor er det med ett ekstra "minne" i form av en plast pony... 

Under bildet har jeg brukt en doily dies fra Tim Holtz. Den er bare så lekker!


Dottene og hjertene er fra Marianne Design.


Teksten er ett overlay PL kort. Det samme er den som ligger over bildet med tittel "snap". 






5 kommentarer:

  1. Åhhh, den var dritlekker....også så nydelige farger....så sart og rolig og harmonisk. Nydelige blomster også :)

    SvarSlett
  2. Så nydelig. Herlige detaljer. Alt passet så fint sammen og så søtt med den lille ponnien.

    SvarSlett
  3. Herlig sommerfrisk LO, og de blomstene var virkelig tøffe på LO.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.