torsdag 25. august 2016

LO med Mixed Media-bakgrunn

En av våre faste lesere og deltakere er Tone K. Jeg blir ofte inspirert av det hun lager og denne gangen har jeg laget en LO basert på en av hennes tutorials.

Bakgrunnen er laget med flere lag med papir som jeg limte fast og deretter malte hvite med Gesso. Jeg lot dette tørke og dekorerte i vei med sprayer, paste og glitter.

Tittelen på LOen er en chipboard fra Scrapiniec. Dotsene jeg har brukt er fra Papirdesign.

Denne måten å lage bakgrunn på, er utrolig morsom og ikke minst en ypperlig måte å få brukt litt restepapir.








2 kommentarer:

  1. Åhh...næmmen så koselig at jeg kunne være til inspirasjon Kristin. Som du sier så er det en super måte å bli kvitt rester på :)
    Denne ble utrolig fin. Herlige blåfarger også så stilig med innslag av sølv :) Kjempetøff ble bakgrunnen din :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.