tirsdag 9. august 2016

Vinposer

Hei!

En liten oppmerksomhet er jo alltid hyggelig å få, og desto hyggeligere å gi bort om det er har en flott innpakking. Her har jeg pyntet tre vinposer til tre forskjellige anledninger.

Den første her er laget til ei som ville takke en venn for bakehjepen. Da passet det jo veldig godt med denne forkle diesen fra Marianne Design! Teksten er fra Kort og Godt. Under forkleet har jeg brukt en lekker doily dies fra Sizzix. Mønsterark er fra StudioLight og blomstene er fra I am Roses.



Den andre posen er til ei som ville gi bort en vin til ett par som har kjøpt seg leilighet. Jeg synes motivet fra StudioLight passet bra. Mønsterarkene er også derfra. Rammen rundt motivet er fra Wycinanka. Blomstene er en dies fra Marianne Design, det samme er de små sommerfuglene. Tekststempel fra Staz.



Den tredje er også til noen som skulle takke for hjelpen :)

Mønsterark og motiv fra StudioLight. Epleblomst dies fra Marianne Design er også brukt på denne.

Ramme og sommerfugl chipboard fra Wycinanka. Dotter fra Staz. Tekst-stempel fra Papirdesign.



Produkter fra Studio Light, Sizzix, Staz og Marianne Design forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst. HER kan du finne din nærmeste butikk :) 

♥♥♥

Takk for at du kikket innom!


3 kommentarer:

  1. Så flotte disse var! :) Dette kunne jeg virkelig tenkt meg å lage.
    Hvor har du kjøpt vinposene? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Disse har jeg kjøpt hos Panduro.

      Slett
  2. Herlige vin poser, alle som en. Du er en kunstner.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.