mandag 29. august 2016

Øyeblikk i livet

Et posekort fra meg i dag, laget med glede og omsorg til ei god venninne som venter smått.
Gleder meg masse til å gi henne dette ved en passende anledning:


 Her har jeg brukt en hvit pose som base, og punchet toppen med hjerter. Mønsterpapirene er fra Marianne Design og Studiolight. Motivet er fra Studiolight.

T
Tekststrimlene har jeg selv printet ut, og den nydelige rammen er fra Wycinanka. Jeg har pyntet opp litt med halvperler fra Papirdesign og blomster fra I Am Roses.


Alle kanter er rufset lett, og svertet med distress vintage photo (som forøvrig er min favorittfarge til sverting).

http://elinshobbykrok.blogspot.no/

3 kommentarer:

  1. Denne var nydelig! Så herlig motiv også så fin ramme rundt det hele :D

    SvarSlett
  2. Nydelig kort <3
    Herlig motiv og tekst.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.