torsdag 16. mars 2017

Dåpskort og babykort til gutt

I dag har jeg lyst til å vise dere to babykort.

Det første er et dåpskort jeg har laget til en liten babygutt med herlige lyseblå mønsterark fra Papirdesign.  Det nydelige motivet er lånt fra Pinterest (http://www.portraitsbydana.com/) og stanset ut med en sirkeldies med sømkant fra Marianne Design.  Jeg har også stanset ut en ramme i lys blå kartong fra Papirdesign, med en av de diesene fra Papirdesign som jeg liker aller best.  Det er veldig dekorativ ramme, som jeg synes passer til det meste.

Jeg har pyntet kortet med blant annet blomster fra Papirdesign og I am Roses, charms fra Global Hobby og Kunst,halvperler fra Papirdesign og #stempler fra Staz. Jeg har stanset ut teksten i grå mosegummi, med en dies fra Papirdesign.  Klistremerkebokstavene er også fra Papirdesign.



Inni kortet har jeg brukt samme mønsterark som på forsiden. Jeg har også stanset ut samme ramme som jeg hadde på forsiden, bare i hvitt.  Stemplene jeg har brukt er fra Kort og Godt.



Det andre kortet er ikke et dåpskort, men et kort til en liten nyfødt prins. Jeg har brukt mønsterark fra den nye babyserien til Papirdesign; "Velkommen lille venn".  Motivet er lånt fra Pinterest og stanset ut med samme sirkeldies fra Marianne Design som jeg brukte på dåpskortet.  Bak motivet har jeg brukt osteklut, chipboard fra Scrapiniec og en utstanset stjerne fra Marianne Design. "Baby" er stanset ut i lys blå kartong fra Papirdesign med en dies fra Marianne Design.  Kortet er pyntet med blomster fra blant annet I am roses og Papirdesign, krystaller fra Papirdesign og charms fra Global Hobby og Kunst.  Motivet er festet med 3d puter fra Scrapbook Adhesives/3L.


Inni kortet har jeg brukt samme mønsterark som på forsiden. Jeg har også stanset ut samme stjerne fra Marianne Design som skrivefelt. På venstresiden har jeg stemplet med et stempel fra Kort og Godt.






Produkter fra Marianne Design, Staz, Marabu, Scrapbook Adhesives/3L, charms og mosegummi forhandles av Global Hobby og Kunst.

Ha en fin dag!




2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.