tirsdag 28. mars 2017

Kort til barnebursdag

Hei! I dag vil jeg vise et kort laget med digitale papirer fra Kristie Art Design. Det som er så genialt med digitale papirer er at man beskjærer dem til akkurat den størrelsen man trenger før man skriver dem ut, og så kan man jo bruke dem om og om igjen - så lenge man har nok blekk i printeren ;-)

Jeg har brukt to ark fra en samling som heter "Dinosaurs". Filene har høy oppløsning, så her kan du skalere opp og ned som du måtte ønske. Jeg har valgt et grønnstripet ark bakerst og et ark med tøffe dinosaurer fremst. Den hvite kartongen er av merket Papicolor.

Kortet er pyntet ganske enkelt da jeg ville at dinosaur-arket skulle komme til sin rett. Jeg har stanset ut med en scrible dies fra Sizzix/Tim Holtz. Teksten er en chipboard fra Scrapiniec og pilene fra Wycinanka. De er farget med Marabu Art Spray i fargene "Reseda" og "Sky Blue". Oransje dotter fra Papirdesign.

Produkter fra Sizzix, Marabu og Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en super dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.