fredag 24. mars 2017

Sommer i Mandal

I dag har jeg lyst til å vise dere en skikkelig sommerlig LO, med bilder av eldstemann som plukker skjell på stranda i Mandal.

Jeg har brukt nydelige mønsterark fra Studiolight sin serie "Summer at the Beach". Disse passet perfekt til bildene mine. På bakgrunnen har jeg "lekt" meg litt med gesso og Akryl Spray fra Marabu i fargen "Caribbean blue".  Jeg har bygget opp bak bildene med osteklut, mønsterark, chipboard og diecuts. All Chipboard jeg har brukt er fra Wycinanka.  "Såpeboblene" er stanset ut med en dies fra Sizzix. 



Tittelen er stanset ut med en utrolig flott dies fra Kulricke, som jeg bare elsker fonten på. Jeg har stanset ut i nydelig glitterkartong fra Best Creation.  Resten av tittelen er klistremerkebokstaver fra Papirdesign



Jeg har pyntet LO-en med halvperler fra Papirdesign, glansehjerte fra Staz og en blomst fra Prima, samt mange forskjellige chipboardelementer fra Wycinanka.


Produkter fra Studiolight, Marabu, Sizzix og Best Creation forhandles av Global Hobby og Kunst.


Kreativ hilsen

2 kommentarer:

  1. Åh, så flott side....skikkelig gjennomført. Pynt og papir passer så flott til bildene :)

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig side! Virkelig lekkert pyntet og skikkelig gjennomført, skikkelig sommerstemning ^_^

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.