lørdag 4. mars 2017

Mixed media babykort

Hei!
I dag vil jeg vise frem et mixed media babykort. Det er ganske så langt i fra hvordan jeg vanligvis lager mine babykort, men det er så gøy å prøve ut noe nytt innimellom. Tror ikke det blir det siste babykortet i denne stilen.

Basen for kortet er hvit kartong av merket Papicolor. Mønsterarkene er fra Studiolight. Jeg har brettet røffe vifteformer oppe og nede på kortet. På bakgrunnen har jeg brukt en stensil sammen med Marabu akryl mousse, samt at jeg har tredjegenerasjonsstemplet med vannfast stempelpute med et strikkestempel fra Papirdesign. Jeg har også splættet litt utvannet gesso over det hele.

Babyen er en figur fra Melissa Frances. Banneret med teksten velkommen er stemplet på mønsterark med et stempel fra Staz, fra platen <<Veien hjem>>. Alle blomster på kortet er fra I Am Roses, og de er farget med Marabu art spray i fargen <<mint>> og deretter malt litt over her og der med gesso for å duse ned fargen litt.

#stempler fra Staz, fra platene <<#medomtanke>> og <<#denfølelsen>>. Hvite halvperler er også fra Staz.

Siste finish og prikker over i'en blir lekre Mica Flakes fra Creative Expressions.

Inni kortet er det et stort skrivefelt på den ene siden, og på den andre siden har jeg pyntet enkelt med et fint stempeltrykk. Også dette er fra platen <<Veien hjem>>.
Produkter fra Marabu, Studiolight, Staz, Papicolor og Creative Expressions distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere alle en flott dag!


3 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.