søndag 26. mars 2017

Tag og kort til herrene

Hei! Tag og kort til herrene fra oss i dag.

Ann Kristin:

Her vil jeg vise dere en stor tag jeg har dekorert. Tagen er fra Ranger og måler ca. 13x27 cm. Jeg har brukt lekre treverksark fra StudioLight fra serien "Romantic summer" og "Love and home". 
Bil motivet er fra klippeark til Maja Design.


Herremannen er stanset ut med dies PD 16169 "Mann" fra Papirdesign. Her har jeg da brukt negativen istedet for diecuten, og lagt en chipboard bak. Jeg syns det ga en stilig effekt! Chipboarden er fra Wycinanka. Det samme er den kule "Gratulerer" chipboarden.





Baksiden er holdt enkel.




Jeg synes herrekort er vrient å lage, men det var veldig morsomt å lage dette kortet med utgangspunkt i den kule tannhjul-diesen fra Kulricke.  Jeg har stanset tannhjulene ut i sort kartong og etterpå limt på noen metall-tannhjul på toppen.

Mønsterarkene på kortet er fra Papirdesign. Teksten og rammen under teksten er et stempel og die fra Kort og Godt

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.