torsdag 30. mars 2017

To kort i lik stil

I dag har jeg to posekort i lik stil å vise dere: Et venninnekort og et bursdags  kort. Kortene er begge laget på brune papirposer, i to ulike størrelser, med blomster som tema.

Det første kortet har fått motiv fra Studiolight. Jeg har limt på et panel med folia bølgepapp i naturfarge, som jeg har malt med hvit gesso for å skape litt dimensjon. Stempeltrykk på både kort og tag er fra Papirdesigns stempelplate "Glad du er min venn". Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka og blomster fra I Am Roses.

Tagen har fått litt ekstra pynt, stanset ut med Marianne Designs craftable dies "Bag topper -Bow".

Kort nummer to ble et bursdags kort, her også med motiv fra Studiolight. Dekorert med kakeserviett, blomster fra I Am Roses, chipboard fra Wycinanka og ord-strimler fra Papirdesign. Her valgte jeg en enkel kaffetag til å ha inni posen.


1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort! Fikk et snev av bonde-romantikk jeg :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.