tirsdag 7. mars 2017

Jula varer helt til påske...

...og gjerne hele året for oss som scrapper! I dag vil jeg vise frem to LOer med to små pepperkakebakere.

Alle mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign, nyere og eldre kolleksjoner i fin blanding. På bakgrunnen har jeg brukt en stensil sammen med Marabu akryl mousse.


Over mønsterarkene  har jeg brukt litt vellum. Synes det gir en veldig fin effekt. Tittelen er satt sammen av sorte Thickers.


Små klyper fra Din Fantasi. Dotter og røde kakeservietter er også fra Papirdesign.


På den andre LOen har jeg skjært til en ramme i mønsterark og sydd rundt med symaskin, både rett søm og skrått over hjørnene. Hvite kakeservietter fra Papirdesign danner matter for bilde, tekstboks og kalender. Også her har jeg brukt Marabu akryl mousse sammen med en stensil.


Pepperkakene er trefigurer fra Papirdesign, og jeg har farget dem litt brunere med stempelpute. Datoen er sirklet rundt i kalenderen. Tekststriper og blomster er også fra Papirdesign, sistnevnte har jeg malt litt i senter med hvit gesso for å tone ned det gule. 


Tallklistremerker, også disse fra Papirdesign, for å markere årstall for bildene.


Produkter fra Marabu og Din Fantasi distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere alle en super dag!


1 kommentar:

  1. Kjempeflotte jule-LO`er :)
    Både papir og pynt fra Papirdesign passer så fint til jul :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.