fredag 8. juni 2018

Den beste gaven - LO

Hei og hopp!
En layout med akrylmaling og lekre digitale filer vil jeg dele med dere i dag. Jeg innrømmer det glatt, jeg har veldig dilla på bakgrunner med akryl for tiden og Amsterdam er favoritten. Det som er så bra med disse er at du kan få kjøpt dem i alt fra pittesmå tuber til store tuber og bokser.

På bakgrunnen min har jeg brukt:
-Amesterdam akryl i fargene Titanium White, Quinacridone Rose, Quinacridone Rose Lt. og Light Rose.
-Amsterdam akryl ink i fargen Deep Gold.
-Stensil fra Pronty
-Bobleplast til å stemple med


Jeg har ikke brukt mønsterark på denne layouten i det hele tatt. De lekre rosene er alle digitale filer fra Tania Design, fra settet Watercolor Flowers.



Langs kanten på layouten har jeg drodlet noen linjer for å ramme den litt inn, det samme har jeg gjort rundt datostempelet. Pennen jeg har brukt er en Sakura Pigma Micron med plasttupp.

Jeg har også brukt Micron-pennen til å skrive teksten min. Dette settet med 8 Micron penner i forskjellige farger er helt supert - det er penner som kan brukes til det aller meste!

Produkter fra Amsterdam, Pronty og Sakura distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en super duper dag!



1 kommentar:

  1. Kjempeflott LO! og herlig bakgrunn....herlig i forskjellige rosa-toner :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.