søndag 3. juni 2018

Vårlige kort til jubilanter

Hei alle sammen!

Jeg har laget to kort med blomstermotiv og vårlige farger, som jeg har lyst til å vise frem i dag.  Begge kortene har fått mottakers alder stemplet på, og er laget i omtrent samme stil.

Det første kortet er 4 x 6 tommer og brettet i kartong fra Papicolor i fargen natur kraft. Jeg har brukt mønsterark og motiv fra Studio Light. Rammen rundt motivet er stanset ut med dies fra Marianne Design og motivet er limt på med 3d foam squares fra 3L.

To av mønsterarkene er stanset ut med vimpeldies fra Papirdesign. Tallstempelet og halvperlene er også fra Papirdesign.


Inni kortet har jeg stemplet en nydelig tekst fra Papirdesign.


Det andre kortet er 5,5 x 5,5 tommer og brettet i hvit kartong fra Papicolor. Mønsterark og motiv på dette kortet er også fra Studio Light. Det samme er den nydelige blå sommerfuglen. Rammen rundt motivet er fra Papirdesign.  Bak motivet har jeg brukt en liten bit naturfarget bølgepapp fra Folia, som har fått et tynt strøk med Marabu Mixed Media Acryl Gesso. "Gratulerer" er stanset ut med dies fra Kort og Godt og tallene er stempel fra Papirdesign.



Inni kortet har jeg brukt samme tekststempel fra Papirdesign som på det øverste kortet.


Produkter fra Papicolor, Studio Light, Marianne Design, 3L, Folia og Marabu distribueres av Global Hobby og kunst.

Ha en fin dag.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.