søndag 10. juni 2018

Sommerlig PL med enkel dekor

Heihei godt folk. I dag kommer det er par PL sider fra meg. Ikke noe jeg lager så ofte, men av og til føler jeg behov for å dokumentere opplevensene våre litt ekstra. Da er PL en flott måte å få plass til både mange bilder og mye tekst. I tillegg til å ville ha med mye tekst,  har jeg også forsøkt meg på en enklere dekor. Da er det supert å ha en pakke med Sakura Pigma Micron penner assorterte farger på pulten :D

Jeg har brukt ferdige PL kort, men valgt å bruke micron pennene til å fremheve detaljer og legge til nye her og der. Droodlig er gøy! Og det er utrolig hva litt dotter her, streker der, løkker her og prikker der gjør med uttrykket :) 

Jeg har lagt til noen få dotter og stickers her og der, men ellers er hoveddekoren min laget med penn.



Sakura produkter føres i Norge av Global Hobby og Kunst.


1 kommentar:

  1. Kjempeflotte PL-sider....det enkle er ofte det beste ;) :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.