lørdag 16. juni 2018

To bursdagskort

Hei!
I dag kommer det to kort fra meg. Like i stilen, men i forskjellige farger.
Jeg falt pladask for Forglem meg ei arkene fra Papirdesigns kolleksjon Fremtidsdrømmer. Det finnes i en rosa og en blå versjon, og jeg har laget et kort med hvert av arkene.

Først ut, det rosa kortet.
Jeg har brukt hvit kartong fra Papicolor som base og limte på det lekre mønsterarket før jeg klinte utover litt Marabu gesso og Marabu akryl mousse over stensil. Litt lag på lag med tyll, mønsterark, Folia bølgepapp og blonde utgjør "matten" for teksten. Teksten er stanset ut med en die fra Papirdesign og montert på 3d-puter.

Pyntet med masse lekre blomster fra Papirdesign og søte treknapper i forskjellige størrelser. Alt har fått et litt tilfeldig fingerstrøk av gesso på seg. Grenene er stanset ut i gullglitterkartong fra Best Creations med en die fra Papirdesign.

 Inni kortet har jeg pyntet veldig enkelt med noen biter mønsterark og et stempeltrykk. Teksten kommer fra Papirdesigns stempelplate Dans i regnet.

Så til Forglem meg ei kortet i blått. Samme teknikker på bakgrunnen her med gesso, akryl mousse og stensil. På dette kortet har jeg valgt å la "matten" av bølgepapp, tyll og mønsterark gå horisontalt. Også her er alle blomster og dies som er brukt fra Papirdesign.


På innsiden av kortet har jeg pyntet med det samme stempeltrykket, denne gangen stemplet på en kakeserviett.

Treknapper, produkter fra Marabu, Folia, Best Creations og Papicolor distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en strålende dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.